Utmaning

Jag brukar aldrig nappa på sånt här krafs men nu när det var från min käre kusin kunde jag inte låta bli :)

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.  Lycka till!

1. Vad heter du?: Thomas
2. Ett ord på fyra bokstäver: Tupp
3. Flicknamn: Tina
4. Pojknamn: Torkel
5. Yrke: Trubadur
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: T-shirt
8. Mat: Tacos
9. Sak i badrummet: Tampong
10. Plats/stad: Törebod
11. En orsak att vara sen: Trött
12. Något man skriker:
13. Film: Tomten är far till alla barnen
14. Något man dricker: Trolldryck
15. Band: Takida

Vad hände med fråga 16 Sophie?? ;)

17. Gatunamn: Timotejvägen 
18. Bil: Toyota
19. Sång: The 11:th hour
20. Ordspråk: Take me to the heaven


Jag utmanar Luffarn, Peter och Sara

Kommentarer
Postat av: SOPHIE

Haha, ja va faan?? Det märkte jag inte ens. Det måste du fråga Tessan om. Haha, det va hon som utmana mig. ;)

2009-03-25 @ 17:30:15
URL: http://www.filura.bloggagratis.se
Postat av: Matilda

Men Thomas....sen när stavas Tomte med 4 bokstäver?? ;-)

2009-03-26 @ 21:32:53
Postat av: Anonym

Matilda: haha.. ja jag vettefan hur jag läste frågan :D Nu är det korrigerat iaf ;)

2009-03-26 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0