Snart drar det igång...

Snart drar fotbollssäsongen igång får alla aktviva i de lägre divisionerna. Va in en sväng och tittade på oddsen på div 4 Ångermanland och drömde mig tillbaka 7-8 år, verkar bli nästan lika många derbyn i år som då jag bodde hemma.
Detta är höjdpunkten med fotboll! :)

1000kr på Bollsta ger en vinst på 99 000, men det är ungefär lika stor sannolikhet som att Elvis skulle bli gymnastiklärare på Ådalsskolan :). Nä jag tror att spelar man emot Bollsta varje match kan man göra sig en fin slant under denna säsong, blir nog respass till div 5 tyvärr.
Men tänk vilka sommarkvällar man skulle kunna få om man bodde hemma i Kramfors igen!

Höga Kusten, Undrom, Kramfors Alliansen, Frånö SK, Ramviks IF, Bollsta IK snacka om derbyn! :)



Jag tippar Hägglunds som seriesegrare till 3 ggr pengarna. Tack för kaffet! =)

// Drömmer mig tillbaka till -00/-01

Förresten, den som kan namge alla de lag jag spelat i vinner ett pris! ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, Bollsta å Björna i botten....

2009-04-07 @ 17:20:34
Postat av: Thomas

Haha, ja vi tillhör ju inte direkt favoriterna Matilda ;)

2009-04-08 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0