Ny telefon!

Ja då har man införskaffat sig en ny mobil, det var verkligen på tiden för den gamla faller i 100 delar lite titt som tätt.
Jag har varit nokia-människa väldigt länge, är som gammelfolket, rädd för förnyelse ;)

Hade bestämt mig för en nokia när jag knata in i butiken, 10 min senare kom jag ut med en ericsson t700.
Då är det bara att börja vänja sig med ericssons menyer igen, hoppas det inte har ändrats alltför mycket sedan 7 år sedan när jag hade den senaste.



Får väl se om en vecka om jag är nöjd eller om jag sitter här och spottar o fräser!

Nu ska jag byta om och sedan åka på kneget!

Dagens låt: Lagwagon - Making Friends

En gammal goding sedan högstadietiden...





//Laddar mobil...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Me like dagens låt! ;)

2009-04-08 @ 19:14:14
URL: http://www.filura.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Sophie: det är för att vi har samma blod :)

2009-04-08 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0