Gråa måndagen igen då...

Efter en helt underbar helg så är det måndag igen.. Vi tar en snabb genomgång av helgen.

Fredag och Lördag tillbringades hemma i Bollsta/Kramfors, han med god mat, film, träffa mina favorit ungar (ja du ingår där oxå Martin) och min kusin. Tyvärr var man tvungen att åka hem till Sundsvall redan på lördagnatt för väckaren stod på 7:00 på söndag....

Söndag:
7:30 kliver upp, har hunnit snooza 30min.
7:35 havregrynsgröt
8:00 avresa mot Stockholm med Näsholm och Norman
8:07 första ölen sprätta
10:00 depåstopp i Gävle för morgonskitning och upphämtning av sportjournalisten Sasse Sandström
11:30 depåstopp OKQ8 Uppsala för lunchkorv och bröd
12:30 intar en pub i Solna med bara massa gnagare
12:45 pizzaätning, öldrickning
13:15 gin och tonic   6cl för 50kr.... Jag och norman är 99% säker att det var hemkokt och gin essence i flaskan.
           Smakade inte som Saphire Bombay direkt och Normans luktade vanlij... jaja jag blev inte blind och det var billgt :D

15:10 avspark AIK - HBK inför 21800 besökare och kanonplatser
16:27 AIK hänger en balja
17:30 hemresa
18:50 sibyllastopp för hamburgare
22:00 hemma i soffan

Måste säga att gnagarna har en underbar kampsång :)
Orkar inte lägga upp det jag filmade/fotade just nu så fuskar med en från youtube




Undra vart vi åker nästa gång??

//Hatar Rosenborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0