Äntligen!!

Igår 15:45 gjorde man helg och bilen var redan packad för avresa till Uppsala för en helg med vänner och fest!
Känns riktigt skönt att komma ifrån några dagar, har varit så sjukt mycket jobb ett tag. Nu ska jag bara njuta av min ledighet!

Helgen ser ut på följande sätt:

TV-Spel med Patrik
25års fest för L här nere i Uppsala
Grillkväll
En sväng i Stockholm
Tina Turner konsert
Öl
Vin
Trav
Hemresa

Underbart med vår!

Just nu sitter man hemma hos Patrik och Ellen med datorn i knä.
Damerna har åkt till Stockholm för shopping, själv väntar jag på att Patrik ska jobba klart så det blir lite tv-spel.
Kommer nog aldrig växa ifrån det där med spel ;)

Nä nu ska jag tjyva lite mat ur kylskåpet deras...


Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tja! dig tycker jag mig minsann känna igen! =) hur e läget? // Fd klasskompis

2009-04-18 @ 11:33:13
URL: http://annica.nylle.com
Postat av: Annica

Nä det va ett tag sen jag såg till dig =) jag bor i Härnösand sedan några år tillbaka med sambo och en dotter på 18 månader. Har nyss kommit från mammaledigheten och ska väl jobba på sjukhuset i sommar och sedan ev plugga hade jag tänkt. Jisses va stora dina "små" bröder blivit! va gammal jag måste vara =) ha ha

2009-04-20 @ 12:44:45
URL: http://annica.nylle.com
Postat av: Annica

Vad har du själv för dig nu för tiden förresten?

2009-04-21 @ 15:41:45
URL: http://annica.nylle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0